Advertisement

נשיא בלארוס / מה חיפשו סוחרי נשק ויועצו של רודן בלארוס אצל אביגדור ... : הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין.

נשיא בלארוס / מה חיפשו סוחרי נשק ויועצו של רודן בלארוס אצל אביגדור ... : הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין.. נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה.

היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול.

נשיא בלארוס לאזרחים: "אל תוציאו את האף לרחוב" | כאן
נשיא בלארוס לאזרחים: "אל תוציאו את האף לרחוב" | כאן from kanstatic.azureedge.net
מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים):

אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה.

הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה: התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו:

אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): כל מה שרצית לדעת על נשיא בלארוס:

בלארוס: מהומות לאחר ניצחון הנשיא הדיקטטור בבחירות | מעריב
בלארוס: מהומות לאחר ניצחון הנשיא הדיקטטור בבחירות | מעריב from images.maariv.co.il
ביום שישי שעבר, קיים נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו מסיבת עיתונאים מיוחדת ששודרה ברדיו הממלכתי. כל מה שרצית לדעת על נשיא בלארוס: אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7.

כל מה שרצית לדעת על נשיא בלארוס:

יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. בתגובה השיב להם נשיא המדינה כי התחייב לעשות זאת בהמשך. נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה: מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה.

יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס.

כל רגע - אוקראינה מאשימה את בלארוס: "הפסיקו להפיץ שקרים"
כל רגע - אוקראינה מאשימה את בלארוס: "הפסיקו להפיץ שקרים" from kore.co.il
נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים.

ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס.

עובדים במקום הפגינו אומץ וקראו לו להתפטר. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות.

היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואהערוץ 7 בלארוס. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום.

Posting Komentar

0 Komentar